Η επιτυχία ενός ιατρείου είναι μια υπόθεση που χρειάζεται σωστούς χειρισμούς. Όσο εύκολο είναι να χάσεις την εμπιστοσύνη ενός ασθενή άλλο τόσο δύσκολο είναι να κερδίσεις ένα νέο, συνεπώς είναι σημαντικό οι υπηρεσίες προς τον ασθενή να έχουν ποιότητα αλλά και συνέχεια.
1. Ανάπτυξε την προσωπική σου εικόνα
Ένας ιατρός που γνωρίζει σε βάθος το αντικείμενό του και εμπνέει εμπιστοσύνη, είναι η πρώτη επιλογή κάθε ασθενή. Αρθρογράφησε για ιατρικά θέματα είτε σε έντυπα είτε σε ηλεκτρονικά μέσα και κάνε αισθητή την παρουσία σου. Όσο πιο δραστήριος είσαι, τόσο περισσότερος κόσμος θα σε γνωρίσει, τόσο περισσότερο θα αυξηθεί η ροή ασθενών προς το ιατρείο σου.
2. Η "ηλεκτρονική" σας παρουσία
Άνοιξε τους διαύλους επικοινωνίας με τους χρήστες τους διαδικτύου είτε έχεις ιστοσελίδα είτε ένα απλό προφίλ στο Facebook. Άνοιξε συζητήσεις για ιατρικά θέματα και λύσε απορίες.
3. Βελτίωσε τις υπηρεσίες πριν την εξέταση
Εκτός από την εξέταση αυτή καθ' αυτή, ο ασθενής θα ξεκινήσει να σχηματίζει άποψη για εσάς πολύ πριν το ραντεβού. Η εξυπηρέτηση από τη γραμματεία σας, η δική σας διαθεσιμότητα και ευγένεια θα βαρύνουν σημαντικά στην άποψή του. Έπειτα, η καλαισθησία και η σωστή οργάνωση του χώρου αναμονής και τυχόν ενημερωτικά έντυπα θα ολοκληρώσουν την πρώτη εικόνα του ασθενή για εσάς. Αποκτήστε τον απαραίτητο ιατρικό εξοπλισμό για να μπορείτε να κάνετε έγκυρες και άμεσες διαγνώσεις.
4. Διαχειρίσου σωστά το χρόνο σου
Αφιέρωσε στους ασθενείς σου όσο χρόνο χρειάζονται και μίλησε με απλά λόγια ούτως ώστε να δημιουργήσεις μια σχέση εμπιστοσύνης. Συγχρόνως προσπάθησε ο χρόνος αναμονής στο χώρο να είναι σύντομος. Η έγκαιρη προσέλευση των ασθενών δεν είναι ποτέ βέβαιη ωστόσο αν το πρόγραμμα ξεκινήσει χωρίς καθυστέρηση εκ μέρους σου, η όποια αναμονή στο χώρο θα είναι μικρή και δε θα δημιουργήσει άσχημη εντύπωση.
5. Επαναληπτικό ραντεβού
Κανόνισε την επόμενη συνάντηση με τον ασθενή προτού αυτός φύγει από το ιατρείο. Με αυτό τον τρόπο διατηρείς τον πελάτη στο ιατρείο σου ενώ παράλληλα δείχνεις το ενδιαφέρον σου για εκείνον. Στην περίπτωση που δεν υπάρχει σκοπιμότητα για κάποιο νέο ραντεβού, προσπάθησε να διατηρήσεις μια επαφή. Ένα τηλεφώνημα μετά από μερικούς μήνες από εσένα ή τη γραμματεία σου, σχετικά με την πορεία της υγείας του ασθενή θα μετρήσει σίγουρα θετικά.
6. Στείλε ενημερωτικά άρθρα & υπενθυμίσεις
Όπως αναφέραμε, είναι σημαντικό να έχουμε επαφή με τον ασθενή και μετά την λήξη του ραντεβού. Η ηλεκτρονική αλληλογραφία (newsletters) είναι από τους ευκολότερους τρόπους να διατηρήσεις επαφή με τους ασθενείς. Η αρθρογραφία σου για θέματα που άπτονται της ειδικότητάς σου μπορεί να φανεί πολύ χρήσιμη σε ανθρώπους με σχετικά προβλήματα υγείας. Επιπλέον, μπορείς να θυμίζεις στους παραλήπτες, τυχόν εμβολιασμούς ή εξετάσεις που δεν πρέπει να αμελήσουν. Συνεπώς, μην αμελήσεις και εσύ μαζί με το ιστορικό του ασθενή να ζητήσεις και το email του!
Σχετικά Άρθρα